@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

نخستین سامانه پاسخگویی استانی کمیته امداد افتتاح شد.

جستجو
۱۳۹۹/۹/۸ شنبه
(1)
(0)
نخستین سامانه پاسخگویی استانی کمیته امداد افتتاح شد.
نخستین سامانه پاسخگویی استانی کمیته امداد افتتاح شد.

با حضور رئیس کمیته امداد؛

نخستین سامانه پاسخگویی استانی کمیته امداد در خراسان رضوی افتتاح شد

.

 

نخستین سامانه پاسخگویی و ارتباطات مردمی استانی کمیته امداد در خراسان رضوی با حضور رئیس کمیته امداد افتتاح شد.

 


به گزارش مشهد رخداد به نقل از ایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد، در مراسم افتتاح سامانه ارتباط مردمی این نهاد در خراسان رضوی با اشاره به افزایش نیازمندان جامعه در شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: باتوجه به میزان خودکفایی خروج مددجویان از تحت حمایت، افراد نیازمند جدید جایگزین می‌شوند که برای سال آینده پیشنهاد ۵۰۰ هزار نفری در بودجه ۱۴۰۰ درخواست شده است.
بختیاری به اشتغال به عنوان یکی از ابعاد توانمندسازی مددجویان اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس بودجه امسال ۶هزار ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات اشتغال مددجویان درنظر گرفته شده و ۲۰۰ هزار شغل توسط این نهاد در سطح کشور ایجاد می‌شود.
رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: در هشت ماهه سال جاری ۱۱۴ هزار شغل برای خانواده های تحت حمایت ایجاد شده است.
وی با ابراز امیدواری برای همراهی و حمایت همه جانبه دستگاه ها و شبکه بانکی اضافه کرد: این نهاد به کارآفرینانی که بتوانند زمینه اشتغال ۴۰ مددجوی تحت حمایت را فراهم کنند، تا سقف ۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اعطا می‌کند.
بختیاری اظهار کرد: کمیته امداد خراسان رضوی در جلب اعتماد مردم موفق بوده و اعتماد مردم مهمترین سرمایه اجتماعی این نهاد است.
در ادامه این مراسم، نویدرضا خدیوی، مشاور رئیس و مدیر ارتباط مردمی کمیته امداد با بیان اینکه برای نخستین بار در بین دفاتر کمیته امداد استانی، سامانه پاسخگویی و ارتباطات مردمی کمیته امداد در خراسان رضوی به صورت پایلوت ایجاد شده است، گفت: براساس برنامه ریزی با راه اندازی این سامانه در استان ها و در سطح ملی، بتوانیم میزان دسترسی جامعه هدف را افزایش تا مراجعات آنها را در شرایط کرونا کاهش دهیم.
وی ادامه داد: سامانه ملی پاسخگویی این نهاد در سطح کشور در مرکز به زودی راه اندازی می‌شود که هدف آن تسهیل ارتباط و در سطح گستره کشوری است تا کل کشور از هر نقطه ای بتوانند به آن متصل شده و بدون مراجعه به دفاتر این نهاد، مشکلات خود را مطرح کنند.
شایان ذکر است در استان خراسان رضوی مخاطبان کمیته امداد خیران و نیازمندان می‌توانند از طریق سامانه ۳۱۲۸ درخواست های خود را اعلام کنند تا در اسرع وقت به موارد آنها رسیدگی شود.
این سامانه هر روز به جز روزهای تعطیل از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ عصر آماده پاسخگویی به جامعه هدف کمیته امداد است.
حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: با راه اندازی سامانه ۳۱۲۸ در استان خراسان رضوی، جامعه هدف و مخاطبان کمیته امداد که شامل خیران و نیازمندان است، می‌توانند درخواستهای خودشان را از طریق این سامانه اعلام کنند تا در اسرع وقت به موارد آنها رسیدگی شود.
وی با اعلام اینکه با راه اندازی این سامانه از رفت و آمدها جلوگیری می‌شود و در زمان کوتاه به نیاز مخاطب پاسخ داده می‌شود، گفت: این سامانه هر روز به جز روزهای تعطیل از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ عصر آماده پاسخگویی به عموم مردم است.
آسوده، به موج سوم شیوع ویروس کرونا اشاره داشت و ادامه داد: قرارگاه مواسات و همدلی با فرماندهی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ایجاد شده که این نهاد با همکاری دستگاه های مختلف نسبت در مرحله سوم،همزمان با هفته بسیج نسبت به تهیه بسته های معیشتی اقدام کرده اند و توزیع آن از هفته آینده خواهد بود.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی یادآور شد: پیش بینی می‌شود در مرحله سوم بیش از ۱۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شود.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر