@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

مدیر عامل آتش نشانی مشهد خبر داد:انجام ۴ هزار و ۴۰۰ عملیات در پاییز سال جاری

جستجو
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ سه شنبه
(0)
(0)
مدیر عامل آتش نشانی مشهد خبر داد:انجام ۴ هزار و ۴۰۰ عملیات در پاییز سال جاری
مدیر عامل آتش نشانی مشهد خبر داد:انجام ۴ هزار و ۴۰۰ عملیات در پاییز سال جاری

مدیرعامل آتش نشانی مشهد خبرداد؛
انجام4400عملیات در پاییز سال جاری

 

 

 

مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: تعداد افراد نجات یافته ها در فصل پاییز سال جاری، یک هزار و 709 نفر، تعداد مصدومان 384 نفر و تعداد فوت شدگان در سه ماه پاییز 27 نفربوده است.

 

 


به گزارش پایگاه خبری مشهد رخداد؛ آتشپاد مسعود ظهوریان در رابطه اقدامات صورت گرفته در پاییز سال جاری، اظهار کرد: در طی این بازه زمانی 168هزار و 924 مورد تماس به مرکز فرماندهی 125 صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 2.6 درصدی را داشته است.
وی افزود: تعداد تماس های عملیاتی ما در این بازه زمانی پنج هزار و 711 مورد، تماس مزاحمی 82 هزار و 565 مورد، تماس های اشتباهی 453 هزار و 184مورد، تماس های مشاوره ای 9 هزار و 750 مورد و سایر تماس ها 25 هزار و 714 مورد بوده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد بیان کرد: در طی این بازه زمانی یک هزار و 837 مورد عملیات آتش سوزی با علل پر تکرار مرتبط با گیاهان و درختان، ضایعات و زباله خارج از ساختمان و وسایل نقلیه و حریق ساختمان به دلیل گرمای اجزای شبکه توزیع برق صورت گرفته است.
آتشپاد ظهوریان با اشاره به هزار 239 مورد عملیات امداد و نجات با علل پرتکرار در این بازه زمانی، تصریح کرد: این بخش نیز شامل عملیات رهایی و نجات افراد از آسانسور و محبوس شدن در خانه، اتاق ،زیورآلات و... می‌شود.
وی با اشاره به ارائه 1346 مورد خدمات ایمنی با علل پر تکرار، تاکید کرد: این بخش نیز شامل عملیات دفع حشرات مزاحم، نجات افراد از رفع مزاحمت حیوانات و نشت مایعات قابل اشتعال می‌شود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد افزود: در طول این مدت همچون سه ماهه تابستان، مناطق 2 و 9 شهری، اولویت مناطق با بیشترین فراوانی در آتش سوزی و امداد نجات بوده اند.
این مقام ارشد آتش نشانی مشهد با اشاره به تعداد فوتی ها در این بازه زمانی، خاطرنشان کرد: تعداد افراد فوت شده در پاییز سال جاری 27 نفر، تعداد مصدومان 384نفر، تعداد نجات یافته ها هزار و 709 و همچنین تعداد نیروهای عملیاتی اعزام شده به محل ماموریت نیز 16 هزار 8771 نفر و تعداد خودروهای عملیاتی اعزام شده نیز پنج هزار و 256 دستگاه بوده است.
آتشپاد مسعود ظهوریان ادامه داد: در طی این مدت سه هزار و 156 مورد درخواست ایمنی از مناطق شهرداری به سازمان آتش نشانی ارجاع شده، و همچنین 5118 مورد بازدید پیشگیرانه از اصناف سطح شهر و صدور هزار و 598 مورد تاییدیه ایمنی اصناف صورت گرفته است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد یادآور شد: در سه ماه فصل پاییز در حوزه کنترل ایمنی ساختمان ها در مجموع دو هزار 237 مورد پرونده ،صدور پایانه کار بهره برداری،پروانه ساختمانی و گواهی عدم خلاف بررسی و اقدام شده است.
/ روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر