@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

انفجار توام با آوار و آتش سوزی منزل مسکونی

جستجو
۱۳۹۹/۱۰/۱۹ جمعه
(1)
(0)
انفجار توام با آوار و آتش سوزی منزل مسکونی
انفجار توام با آوار و آتش سوزی منزل مسکونی

انفجار توام با آوار و آتش سوزی منزل مسکونی در مشهد

 


افسر نگهبان آتش نشانی مشهد از مهار آتش سوزی ناشی از انفجار توام با آوار، یک منزل مسکونی در شمال این شهر توسط آتش نشانان ۴ ایستگاه خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری مشهد رخداد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد؛ ،سر آتشیار احمد صفائیان با بیان این مطلب گفت؛در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع انفجار همراه با آتش سوزی و آوار در منزل مسکونی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه های ۲۹،۸،۳۷،۴۵ را به محل حادثه در بولوار رسالت اعزام کرد.
این مقام مسئول درآتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان و نجاتگران به محض حضور در محل مشاهده کردند در نبود ساکنان، طبقه چهارم آپارتمانی مسکونی به دلیل نشت گاز دچار انفجار توام با آتش سوزی و آوار گردیده که نیروهای آتش نشانی با استفاده از تجهیزات ویژه ،پس از دقایقی عملیات موفق به مهار آتش سوزی شده و سپس عملیات تثبیت و ایمن سازی محل برای جلوگیری از حوادث احتمالی دیگر را انجام دادند.
افسر نگهبان آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد؛ بخاطر شدت انفجار به یک دستگاه خودرو سواری پارک شده در حاشیه خیابان نیز خساراتی وارد آمد و علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است و آتش نشانان پس از اتمام عملیات به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه های خویش مراجعت کردند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر