@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

مدیر عامل زیست بوم خیام عنوان کرد:توانایی اشتغال دانش بنیان شرق کشور را داریم.

جستجو
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ دوشنبه
(0)
(0)
مدیر عامل زیست بوم خیام عنوان کرد:توانایی اشتغال دانش بنیان شرق کشور را داریم.
مدیر عامل زیست بوم خیام عنوان کرد:توانایی اشتغال دانش بنیان شرق کشور را داریم.

مدیر عامل زیست بوم نوآوری خیام عنوان کرد:
توانایی اشتغال دانش بنیان شرق کشور را داریم.

 

مدیر عامل مرکز شتابدهی و زیست بوم نوآوری خیام گفت: ادعای ما این است زیست بوم خیام توانایی اشتغال دانش بنیان شرق کشور را دارد و برنامه ما ساماندهی دانش آموختگان دانشگاه های خراسان رضوی و در آینده شرق کشور است.


به گزارش پایگاه خبری مشهد رخداد؛ علی اکبر حداد در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت سالگرد افتتاح مرکز شتابدهی و زیست بوم نوآوری خیام برگزار شد گفت: نگاه ما ساختن دانشگاه نیست، نگاه ما این است که هر جوان که ظرفیت و پتانسیل داشته باشد آمادگی آن را داریم تا در قالب یک هسته فن آور از آن حمایت کنیم و شرایط را فراهم شده است.
وی با بیان اینکه نگاه ما حقوق دادن نیست، بلکه ایجاد شرایطی است که هرکس برای خودش کار کند، افزود:هزاران شغل دانش بنیان ایجاد می‌کنیم و هر شغل دانش بنیان چندین شغل دیگر بوجود می‌آورد. وارد عرصه تجاری سازی شده ایم و اولین محصول ما چند روز دیگر وارد بازار می‌شود.
علی اکبر حداد عنوان کرد:نقشه ما در زیست بوم خیام نزدیک کردن صنعت به فن آوری و هنر ما فراهم کردن ملزومات دانش آموختگان است. شکل هسته فن آوری مبنی بر چالش نیازهاست، برای اولین بار تالار فن آوری خیام را تشکیل دادیم که در آن چندین بانک شکل گرفته و با هم این بانک ها ارتباط برقرار کرده اند.
مدیر عامل زیست بوم خیام تصریح کرد: علاوه بر ساختار یک مرکز پژوهشی و نوآوری، یک مرکز مشاوره راه اندازی شده که در آن دو دسته منتورینگ صنعتی و منتورینگ علمی را راه اندازی کردیم که مشاوره ها بر اساس نیاز آن و هسته فن آور داده می‌شود.
حداد عنوان نمود: فردی که به زیست بوم نوآوری خیام مراجعه می‌کند، اولین کار تیم سازی است بعد تیم بازار منتورینگ می‌کند و مدیریت خدماتی و حمایتی می‌نماییم. ۱۹ راهکار جذب منابع داریم که تجمیع کرده ایم. ما ادعا داریم در کنار دانشگاه و سازمان های دیگر ساختاری را شکل داده ایم که به عنوان بزرگترین شتابدهنده تخصصی در شرق کشور، در کنار و همراه ایده پردازان تا تجاری سازی محصول شان هستیم.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر