@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

تجدید همدلی با صبحانه‌ کاری

جستجو
۱۴۰۲/۶/۳۱ جمعه
(2)
(0)
تجدید همدلی با صبحانه‌ کاری
تجدید همدلی با صبحانه‌ کاری

تجدید همدلی با صبحانه‌ کاری

 
 
 
 
صبحانه کاری انجمن روابط عمومی خراسان رضوی با حضور مدیران و فعالان روابط عمومی و رسانه با هدف فراهم نمودن فرصتی برای تبادل نظر، ارتقاء دانش و تجارت، برقراری ارتباطات جدید در حوزه روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد.
 
 
 
 
 
به گزارش پایگاه خبری مشهد رخداد؛ محمد رضا باقری، رئیس نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در خراسان رضوی در مراسم صبحانه کاری انجمن روابط عمومی خراسان رضوی در هتل نوین پلاس مشهد برگزار شد، گفت: هدف ما از این دورهمی صمیمانه شبکه سازی بین مدیران روابط عمومی استان است. از اواخر اردیبهشت ماه دوره جدید انجمن را شروع کردیم. هدف ما این است بیشتر با هم آشنا شویم و در برنامه‌ها به یکدیگر کمک کنیم.
 
وی افزود: مشهد به عنوان یک کلان شهر مذهبی و پایتخت فرهنگی جهان اسلام، وقتی مدیران روابط عمومی با هم ارتباط داشته باشند، بیشتر به کشور و بهتر به زائرین ارائه خدمات خواهند داد.
 
رضا حیدری، نایب رئیس و سخنگوی انجمن روابط عمومی ایران در خراسان رضوی نیز عنوان کرد: یکی از معضلات در روابط عمومی عدم شناخت یکدیگر است و دانش آخرین حلقه در روابط عمومی بوده است. مظلوم ترین بخش در سازمان‌های دولتی و حتی غیر دولتی، روابط عمومی هستند. ما قرارمان ابن است مسیر را تعریف کنیم، ایحاد شبکه و ارتباط مناسب برقرار نمائیم.
 
وی افزود: طرح پنج شنبه‌های ارتباطی، تنظیم، کانالیزه و به انجمن کشور ارائه شد و برای استفاده به تمام کشور ارسال گردید. پنجشنبه ارتباطی همگرایی را بهتر می‌نماید، به یک سرفصل مناسب خواهیم رسید. باید همه در کنار همدیگر باشیم، یک ید واحد شویم و به یکدیگر کمک کنیم.
 
علی اصغر محکی، مدیر عامل سابق موسسه همشهری نیز اظهار داشت: انتقادی از روابط عمومی‌ها می‌شود که خلاقیت ندارند و تقویمی کار می‌کنند. کلید واژه اصلی هویت است که بین جامعه اتحاد و چسبندگی ایجاد می‌کند. ما از هر زمان دیگری بیشتر موضوعات انسجام بخش کار می‌کنیم. اگر جامعه نتوانسته باشد هویت داشته باشد، نمی‌تواند در کنار هم قرار بگیرد.
 
وی ادامه داد: یکی از مولفه‌ها بحث نقش آفرینی و توجه به موضوع هویت است. سرمایه اجتماعی در کنار سرمایه اقتصادی و سرمایه فرهنگی باعث تقویت هویت می‌شود. مناسبت‌های تقویم، غم و شادی ها، بهانه برای همدلی و مشارکت است. خداوند در سوره عصر اشاره زیبایی به مولفه زمان و تقویم دارد.
 
استاد دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: سرمایه اجتماعی، مشارکت، تعامل و ارتباطات است. شبکه‌های اجتماعی از قدیم در ارتباطات پیشینه دارد، به عنوان مثال آستان قدس رضوی ۱۰۰ سال سابقه روابط عمومی دارد.
 
وی با اشاره به اینکه؛ دو موضع در خصوص حضور سازمان در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، گفت: برخی سازمان‌ها معتقد به ایجاد رسانه و شبکه جدید هستند و گروهی اعتقاد به حضور در شبکه‌های موجود و گفتگو هستند. با هر نوع نگاه سازمان به حضور در شبکه‌های اجتماعی، آنچه مهم است، مردم ما را به رسمیت بشناسند. مردم از چیزی که لذت ببرند و خوب باشد به اشتراک می‌گذارند.
 
محکی بیان کرد: اگر می‌خواهیم هویت سازمانی اتفاق بیفتد لازم است در اجتماع واقعی و چه مجازی حضور داشته و حضور ما فعال باشد. تقویمی و مراسمی کار کردن روابط عمومی نیز صحیح بوده، چون در راستای تعلق و هویت سازمان است و به برند سازی کمک می‌کند.
 
مردانی، مدیر روابط عمومی هتل نوین پلاس نیز در این دورهمی صمیمانه اظهار کرد: رویکرد هتل، علمی، تجاری و بعد اقامتی است. این هتل در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسیده است. این مجموعه ۲۶ هزار متر مربع زیربنا، ۱۰۳ واحد اقامتی، یک سالن آمفی تئاتر و دو تالار دارد.
 
وی عنوان کرد: روابط عمومی، گوش شنوا، چشم بینا و زبان گویای سازمان است، اما آنگونه که شایسته بوده توجه نشده و عمل نکرده است. این رویدادها می‌تواند پیوستگی و همبستگی را در مدیران روابط عمومی تقویت نماید.
 
در ادامه مراسم شرکت کنندگان در صبحانه کاری انجمن روابط عمومی خراسان رضوی به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهاد خود پرداختند.
 
شایان ذکر است؛ در این رویداد از خانم مریم قهرمانی صارم، نایب رئیس شورای شهر کرج و آقای مجید طهوریان عسکری، عضو شورای شهر مشهد به عنوان مهمان ویژه دعوت شده بود که ضمن حضور به بیان دیدگاه‌ها در خصوص چالش‌های روابط عمومی پرداختند.
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر