@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

سومین همایش ملی برند در ورزش برگزار می‌شود

جستجو
۱۴۰۲/۲/۱۹ سه شنبه
(0)
(0)
سومین همایش ملی برند در ورزش برگزار می‌شود
سومین همایش ملی برند در ورزش برگزار می‌شود

سومین همایش ملی برند در ورزش برگزار می‌شود

 
 
 
 
 
دبیر سومین همایش ملی برند در ورزش با بیان اینکه ماموریت این همایش کاربردی کردن علم برند در ورزش است، از برگزاری این همایش بصورت حضوری و مجازی در ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه خبر داد.
 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش پایگاه خبری مشهد رخداد؛ سید مرتضی عظیم زاده، در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، گفت: در سال ۱۳۹۴ ایده دبیرخانه برند در ورزش زده شد. واژه برند واژه پرکاربرد در صنعت است اما در ورزش زیاد بروز ندارد. باید نگاه در حوزه برند به سوی برند ورزشی نیز کشیده شود.
 
وی افزود: بعد از برگزاری اولین همایش برند در ورزش در سال ۹۴ و دومین همایش در سال ۹۸، امسال سومین همایش ملی برند در ورزش با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.
 
دبیر سومین همایش برند ورزشی ادامه داد: امسال کمیته ارزیابی برند را داریم. در حوزه برند به سادگی نمی‌شود یک برند را انتخاب کرد. در کمیسیون ارزیابی کارهای خوبی انجام گرفت و آثار با مشارکت تولیدکنندگان انتخاب شده است. در این همایش چند برند به عنوان برند شایسته انتخاب و تجلیل می‌شوند.
 
عظیم زاده تصریح کرد: همچنین در این همایش رونمایی از انجمن صنعت ورزش خراسان را خواهیم داشت، که در اتاق بازرگانی خراسان با همراهی اتاق ایران شکل گرفته است. این انجمن می‌تواند راهبردی در ورزش استان باشد. انجمن صنعت ورزش یک پنل در روز همایش خواهد داشت.
 
وی در خصوص علت برگزاری سومین همایش در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز توضیح داد: آنچه در جامعه عقیده دارد، دانشگاه از جامعه عمل دور است و همچنین دانشگاه نیز برآن است که اساس جامعه از علم دوری کرده است. دبیرخانه سومین همایش این سختی را بر جان خریدند تا یک همایش دانشگاهی را در یک اداره کل تخصصی اجرا نمایند و ارتباط دانشگاه با جامعه نزدیک‌تر گردد. ماموریت این همایش کاربردی کردن علم برند در ورزش است.
 
محمد کشتی‌دار، رئیس کمیسیون انتخاب و ارزیابی برند شایسته سومین همایش برند ورزشی نیز گفت: قرار است امسال در همایش معرفی کسب و کار، اشتغال و خدمات ورزشی داشته باشیم و کسانی که خوب کار میکنند معرفی شوند. امسال در حد معرفی برند استان است. باشگاه های تندرستی، کالا و خدمات ورزشی معرفی خواهند شد. در آینده در حوزه صنعت استان، توسط اتاق بازرگانی افرادی که خدماتی را عرضه نمایند، کیفیت دریافت می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه در حوزه علمی و فکری دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد برای برندسازی کالا و خدمات خواهد بود، گفت: این نقطه عطفی است که در همایش شکل می‌گیرد که برای اولین بار در کشور اجرا می‌گردد. امید است از این همایش حمایت های بیشتر در سال های آتی شود، که این مسیر، مسیری برای ارتقاء اقتصاد ورزش خواهد بود.
 
زهرا سادات میرزازاده دبیر اجرایی همایش نیز گفت: اجرای هر رویداد ویترین آن رویداد است. زحماتی که در دبیرخانه کشیده می‌شود، در اجرا عرصه ظهور می‌رسد. سومین همایش برند ورزشی در دو روز به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: همایش در روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت به صورت مجازی و روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه به صورت حضوری در اداره کل ورزش جوانان استان خراسان رضوی برگزار می‌گردد. این همایش ارتباط جامعه و دانشگاه است. صاحبان صنعت و جامعه مشارکت دارند که تبادل حوزه ورزش و برند در صنایع ورزش را مطرح می‌کنند.
 
دبیراجرایی همایش عنوان کرد: در این همایش ۲۸۰ مهمان خواهیم داشت، ۸۳ مهمان غیربومی و بقیه در حوزه ورزش استان هستند. ۵ نفر از صاحب نظر حوزه علمی و تخصصی ورزش از کشور دعوت شده اند و ۱۰ برند به نام ورزش از استان حضور خواهند داشت. از روز چهارشنبه میزبان مهمانان همایش خواهیم بود و روز جمعه پایان همایش با بازدید از اماکن گردشگری خواهد بود.
 
وی اظهار کرد: همایش از ساعت ۸/۳۰ صبح در روزهای چهارشنبه بصورت مجازی و پنج شنبه بصورت حضوری آغاز می‌شود. در هر روز ۳ پنل تخصصی ارائه خواهد شد. همچنین پنل اجرائی انجمن صنعت ورزش و تجلیل از پرنده‌های شایسته ورزش را در روز پنج شنبه خواهیم داشت.
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر