@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

نگارخانه رضوان میزبان حلقه عشاق

جستجو
۱۴۰۱/۲/۱۷ شنبه
(1)
(0)
نگارخانه رضوان میزبان حلقه عشاق
نگارخانه رضوان میزبان حلقه عشاق

نگارخانه رضوان میزبان حلقه عشاق

 
 
 
 
نمایشگاه آثار خوشنویسی اساتید انجمن خوشنویسان مشهد با عنوان حلقه عشاق در نگارخانه رضوان مشهد افتتاح شد.
 
 
 
 
به گزارش پایگاه خبری مشهد رخداد؛ با حضور جمعی از اساتید و هنرمندان، نمایشگاه خوشنویسی حلقه عشاق عصر شنبه ۱۷ اردیبهشت در نگارخانه رضوان مشهد افتتاح گردید.
سعید خادمی، مسئول امور فرهنگی هنری انجمن خوشنویسان مشهد عنوان کرد: این نمایشگاه نتیجه کار اساتیدی است که در پایان سال ۱۴۰۰ توسط انجمن خوشنویسان ایران موفق به دریافت گواهینامه استادی شده اند که اکثریت آنها جزء مدرسین انجمن خوشنویسان مشهد نیز می‌باشند.
وی افزود: در این نمایشگاه شاهد ۳۲ اثر خوشنویسی از ۱۱ استاد هستیم ۴ نفر از اساتید خانم و ۷ نفر آقا می‌باشند. از هر استاد ۳ اثر در نمایشگاه وجود دارد، بجز یک استاد که ۲ اثر از ایشان را شاهد خواهیم بود.
مسئول امور فرهنگی، هنری انجمن خوشنویسان مشهد بیان کرد: نمایشگاه حلقه عشاق نتیجه تفاهم نامه انجمن خوشنویسان مشهد با مکتب هنر رضوان و نگارخانه رضوان است که حدود یک ماه و نیم پیش منعقد گردیده است.
 
شایان ذکر است: نمایشگاه آثار اساتید انجمن خوشنویسان مشهد با عنوان حلقه عشاق، با همکاری مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنري آستان قدس رضوی، به مدت یک هفته از شنبه ۱۷ تا پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در نگارخانه رضوان مشهد واقع در کوهسنگی ۱۷ از ساعت ۹ الی ۱۲ صبح و ۱۷ الی ۲۰ عصر پذیرایی علاقمندان است.
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر