@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

مدیر پردیس پارک علم و فناوری خراسان: رویداد همراهانه، بازاریابی اقتصادی نیست یک مسئولیت اجتماعی است

جستجو
۱۴۰۰/۱۰/۷ سه شنبه
(0)
(0)
مدیر پردیس پارک علم و فناوری خراسان: رویداد همراهانه، بازاریابی اقتصادی نیست یک مسئولیت اجتماعی است
مدیر پردیس پارک علم و فناوری خراسان: رویداد همراهانه، بازاریابی اقتصادی نیست یک مسئولیت اجتماعی است

مدیر پردیس پارک علم و فناوری خراسان :
رویداد همراهانه، بازاریابی اقتصادی نیست، یک مسئولیت اجتماعی است.

 

 

 

 

مدیر پردیس ict پارک علم و فناوری خراسان گفت: ۲۴۰ جلسه مشاوره در سه دوره رویداد همراهانه برگزار شده است. نگاه این رویداد بازاریابی اقتصادی نیست بلکه یک مسئولیت اجتماعی است و تمام جلسات مشاوره این رویداد رایگان است.

 

 

 


به گزارش پایگاه خبري مشهد رخداد؛ علی جاهدی، دبیر علمی رویداد همراهانه در نشست خبری دستاوردها و چشم انداز رویداد همراهانه با اصحاب رسانه که در محل ساختمان اداری پارک علم و فناوری خراسان رضوی برگزار شد، گفت: تعامل بین افراد زیست بوم های فعال در قالب مشاوره و شرکت های خدمت رسان از اهداف رویداد همراهانه بود. رویداد از این بعد شکل گرفت و به ایستگاه سوم رسید.
وی افزود: در ۱۶ ماه گذشته حدود هر ۵ ماه یک رویداد همراهانه را اجرا کردیم که رویداد اول، تیر ۹۹ رویداد دوم، مهر ۹۹ و رویداد سوم آذر۱۴۰۰ برگزار شد. که در این سه رویداد ۳۶۰ تیم از استان های کشور حضور داشتند. ما تمرکز به کسب و کارهایی بود که نیاز بیشتری به مشاوره داشتند پس از بین درخواست ها تیم هایی که از مرحله طراحی ایده گذشته بودند، انتخاب شد که ۱۷۰ تیم از خدمات مشاوره و آموزشی استفاده کردند.
دبیر علمی رویداد همراهانه اظهار داشت: نقش پارک علم و فناوری، جریان سازی فن آوری است و این اتفاق به هم رسانی مشاوران حرفه ای به تیم های نوپا و بهانه ای برای دیده و حمایت شدن از تیم هایی است که دیده نمی‌شوند.
جاهدی بیان کرد: طی دو هفته آینده برای همه شرکت کنندگان. بوت کمپ آموزشی در سه کارگاه ویژه، در سه محور، مسیر رشد استارتاپ، ارزیابی و ایده سنجی و اصول تیم سازی، اطلاع رسانی می‌شود تا از این سرویس استفاده کنند.
حمید رضا علوی، مدیر شتاب‌دهنده تریک آپ، نیز در این نشست گفت: رویداد همراهانه بر اساس یک نیاز در اکوسیستم نوآوری کشور احساس و با همراهی و مشارکت پارک خراسان شکل گرفت.
وی افزود: به این منظور به نحو داوطلبانه مشاوران و همکاران رویداد مشارکت می‌کنند تا این اکوسیستم به سمت بلوغ حرکت کند. یکی از نیازهایی که شناسایی شده این است که افراد دارای ایده، نیازهای مختلفی دارند که مهم‌ترین آن نیاز یک کانال مشاوره است که در کنار هم قرار گرفتن مربیان در این رویداد اتفاق افتاده است.   
حمید رضا علوی تاکید کرد: روند این سه دوره رویداد رو به رشد بوده است، لذا برنامه ریزی گردیده تا برای رویداد چهارم در فصل اول سال ۱۴۰۱ برگزار نماییم.
زینب فیضی، دبیر اجرایی رویداد همراهانه نیز گفت: در این سه دوره برای ۷۰ تیم استارتاپی پذیرفته شده جلسات مشاوره برگزار شد که در مجموع ۲۴۰ جلسه مشاوره برگزار شده که ۱۲۰ جلسه در دوره سوم بوده است.
فیضی عنوان داشت: شرکت های بزرگ نیز به کمک رویداد آمده اند که در مجموع سه دوره یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان خدمات ارائه شده که خدمات دوره سوم مبلغ ۳۸۰ میلیون تومان بوده است. لازم به ذکر است این مبلغ بجز هزینه مشاوره است که رایگان در اختیار تیم ها قرار می‌گیرد.

 

 

قابل ذکر است؛ سومین رویداد همراهانه با همکاری پردیس ict پارک خراسان و شتاب‌دهنده تریک آپ، و حمایت برخی نهادهای فناور، ۲۵ آذر ماه در ۱۴ حوزه برگزار شد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر