@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

در نهمین همایش نشان تجاری عنوان شد؛ برند جذب مشتری نیست، برند تعهد سازمان است

جستجو
۱۴۰۰/۹/۱۱ پنج شنبه
(1)
(0)
در نهمین همایش نشان تجاری عنوان شد؛ برند جذب مشتری نیست، برند تعهد سازمان است
در نهمین همایش نشان تجاری عنوان شد؛ برند جذب مشتری نیست، برند تعهد سازمان است

در نهمین همایش نشان تجاری عنوان شد؛
برند جذب مشتری نیست، برند تعهد سازمان است

 

 

 

نهمین همایش نشان تجاری، حمایت و رفع موانع توسعه برندهای ملی با حضور مسئولین ملی، مدیران استانی، جمع کثیری از کارآفرینان و فعالان اقتصادی، به همت انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی، اتاق اصناف و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان خراسان رضوی، برگزار شد و از ۱۹ برند برتر تجلیل گردید.

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری مشهد رخداد؛ علی رسولیان، معاونت صنایع کوچک و شهرک های صنعتی وزارت صمت در نهمین همایش نشان تجاری خراسان رضوی که چهارشنبه در سالن سایکو مشهد برگزار شد گفت: آمار نشان می‌دهد، صنعت ما در این دو ساله رشد کرده است. ۴ هزار و ۴۰۰ طرح صنعتی در شهرک های صنعتی در حال نصب تجهیزات شان هستند، حتی این امر در استان های محروم نیز در حال وقوع است.
وی با تاکید بر اینکه این رشد، شامل صادرات و عمر بازدهی صنعت نیز بوده است، افزود: البته عمده ترین رشد بخاطر موانع واردات بوده است که باعث افزایش فضای تولید در کشور است و اگر تولید کنندگان ما به سمت برند شدن و رقابت نروند، در آینده به مشکل می‌خورند.
رسولیان با خاطر نشان کردن اینکه؛ سیاست وزارت صمت، در شهرک های صنعتی حمایت از شرکت های دانش بنیان است که می‌تواند این حمایت در بحث برندی هم انجام گردد عنوان نمود: موضوع دیگر در وزارت آمایش سرزمین و آمایش صنعتی با اولویت مناطق محروم است، که بر اساس شرایط مختلف مناطق و نوع تکنولوژی انجام می‌شود و از هدر رفت منابع جلوگیری گردد.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه؛ ۴۲ درصد واحدهای راکد در شهرک های صنعتی با سرمایه گذاری جدید یا مالکیت جدید احیاء شده اند گفت: ما اعتقاد شدید به بخش خصوصی داریم، زیر ساخت و تأمین آب، برق و گاز در داخل و بیرون شهرک ها، ما به عنوان بخش دولتی دنبال راهکار هستیم و آن را تامین می‌نماییم.
یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی نیز در این همایش گفت: ما در استان خراسان رضوی چیزی به عنوان مانع نباید داشته باشیم، بلکه باید کمک به تسهیل در عرصه اقتصادی نماییم.
وی افزود: برند حاصل سالها رنج و اعتماد بوجود می‌آید، اما باید مسائل انسانی، معنوی و اعتقادی را با مسائل مادی، اقتصادی و انتفاعی ترکیب کنیم و برندها باید از این هنر بهره ببرند. نگاه انسانی و همپوشانی انسانی برای همه می‌تواند لذت بخش باشد و به ظرفیت سازی برند کمک کند.
نظری اظهار داشت: در استان خراسان رضوی عزم جدی در حمایت از بخش خصوصی است. بخش خصوصی می‌تواند دستگاه‌های حاکمیتی و دولتی را فعال نماید. آغاز و سرعت حرکت و کیفیت حرکت مقوله خوبی است تا حین حرکت مشکلات دیده و رفع گردد. اول باید حرکت آغاز شود تا کیفیت در حین حرکت انجام گیرد.
همچنین در این همایش، جواد خزائی، سرپرست سازمان صمت خراسان رضوی گفت: صداقت، مشتری مداری و امین بودن، سه ظلع مثلث برند هستند. اگر می‌خواهیم رشد کنیم باید اطلاعات و تجربیات خودمان را اضافه نماییم و از هم افزایی کمک بگیریم.
محمد علی چمنیان، رئیس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق مشهد نیز گفت: خیلی از افراد برند را به جذب مشتری می‌پندارند، در حالی که برند تعهد سازمان است. برند کارفرمایی می‌تواند نیروهای متعهد، دلسوز و وفادار به سازمان را ایجاد کند و آنها هستند که مشتری و ذیع نفعان را جذب می‌کنند. ما بجز مشتری به خیلی جاها تعهد داریم، تعهد بزرگ ما به جامعه است.
محمد حسین روشنک، رئیس کانون کارآفرینان خراسان رضوی نیز گفت: برند فقط مخصوص کالا نیست، برند های تاریخی، برند های علمی، برندهای شخصیتی، برندهای مناسبتی از جمله برندها هستند. برند الزاما خوب نیستند، برند بد نیز وجود دارد. برندها را نباید کوچک بشماریم و برندهای شخصیتی را حفظ کنیم که اینها سرمایه های برندیک ما هستند
وی تاکید کرد: اگر برند در ایران اتفاق می‌افتاد، دیگر کالای قاچاق نداشتیم و برای ورود کالا از دیگر کشورها نمی‌ترسیدیم. قاچاق با کشتن کولبر از بین نمی‌رود، قاچاق با برند سازی از بین می‌رود. هزینه کردن در برند سازی بالاترین منفعت در سرمایه گذاری را ایجاد می‌کند.
همچنین در این همایش رضا حمیدی، عضو هیات رئیسه انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی، بر مسئولیت اجتماعی برنر به عنوان وظیفه اجتماعی و محمود بنانژاد، رئیس اتاق اصناف مشهد بر ایجاد کلنیک ویژه مشاوره برند و توجه به برند در حوزه فروشندگان خرد و کوچک تاکید نمودند.


در پایان این همایش از ۱۹ واحد صنعتی و صنفی، شامل ۱۵ واحد صنعتی و ۴ واحد صنفی، که توسط تیم ارزیابی منتخب گردیده بودنند، به عنوان برندهای برتر و شایسته تقدیر نهمین دوره نشان تجاری، توسط مسئولین و مدیران کشوری و استانی تجلیل شدند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر