@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهدخبر داد: ثبت ۵۸ هزار تماس با ۱۲۵ در بهمن

جستجو
۱۳۹۹/۱۲/۱۶ شنبه
(0)
(0)
مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهدخبر داد: ثبت ۵۸ هزار تماس با ۱۲۵ در بهمن
مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهدخبر داد: ثبت ۵۸ هزار تماس با ۱۲۵ در بهمن

مدیرعامل آتش نشانی مشهد بیان کرد:
ثبت بیش از 58 هزار تماس با مرکز 125 و نجات 676 شهروند از حوادث گوناگون در بهمن ماه سال جاری

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر مشهد از نجات 676 شهروند در ماموریت اطفای حریق و امداد و نجات و انجام 1529 ماموریت در بهمن ماه امسال خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری مشهد رخداد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد؛ آتشپاد مسعود ظهوریان با بیان این مطلب در خصوص اقدامات سازمان آتش نشانی در بهمن ماه سال جاری، اظهار کرد: براساس استخراج و پالایش داده های آماری توسط کارشناسان گروه برنامه ریزی سازمان آتش نشانی مشهد، از یکم لغایت سی ام بهمن ماه کلیه تماس های دریافتی مرکز فرماندهی 58 هزار و 172 مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش8،5 درصدی را نشان می‌دهد و متاسفانه قریب به 80 درصد تماس ها با سامانه 125آتش نشانی مزاحمی و اشتباهی بوده است.
وی با بیان اینکه کلیه تماس های عملیاتی در این ماه 1936 مورد بوده و همچنین میزان تماس های مزاحمی با سامانه 125 نیز 32085و میزان تماس های اشتباهی نیز 14835مورد بوده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه میزان تماس های مشاوره ای ما در این مدت 2485 مورد بوده، تصریح کرد: میزان تماس های ما در سایر بخش ها نیز 6831تماس بوده است.
آتشپاد ظهوریان با اشاره به فراوانی حوادث در این ماه، بیان کرد: میزان ماموریت های مرتبط با آتش سوزی 729مورد، و ماموریت ها در حوزه امداد و نجات 481 مورد و خدمات ایمنی 319 عملیات بوده است.
این مقام ارشد آتش نشانی مشهد با اشاره به اینکه ساعات 16تا18 اوج ماموریت ها در حوزه آتش سوزی ها بوده، عنوان کرد: اکثر ماموریت های مربوط به امداد و نجات نیز در این ماه بین ساعت 12 تا 14 رخ داده که بیشترین حوادث در حوزه امداد و نجات و اطفاء حریق در محدوده شهرداری منطقه 2 شهر مشهد رخ داده است.
وی با بیان اینکه تعداد آتش نشانان و نجاتگران شرکت کننده در عملیات های بهمن ماه 7986نفر بوده است، گفت: میزان اعزام ناوگان ها سبک و سنگین اطفای حریق و امداد نجات نیزدر این ماه 2524 مورد بوده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه، در بهمن ماه سال جاری 1274 بازدید پیشگیرانه از صنوف و اماکن پر خطر توسط کارشناسان معاونت پیشگیری ،نظارت و آموزش آتش نشانی مشهد انجام گردیده، یادآور شد: در این مدت 418 مورد تاییده ایمنی در برای صنوف صادر شده است و همچنین بیش از 44927 نفر ساعت آموزش شهروندی بصورت مجازی و حضوری برگزار و در حوزه درون سازمانی در اقدامی بی سابقه 13734 نفر ساعت آموزش ضمن خدمت ( اطفای حریق و امداد و نجات ) برای پرسنل مستقر در 52 ایستگاه آتش نشانی برگزار شده است.
آتشپاد مسعود ظهوریان در پایان این گزارش با بیان اینکه تلاش آتش نشانان در 52 ایستگاه منجر به نجات 676 شهروند در حوادث گوناگون گردیده افزود:مصدومان حوادث مختلف 75 نفر بوده اند و طی این ماه پیکر 13 مورد فوتی نیز تحویل عوامل انتظامی شده است.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر