@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

به همت هیات گلف خراسان رضوی: مسابقات مینی گلف دهه فجر برگزار می‌شود.

جستجو
۱۳۹۹/۱۱/۱۶ پنج شنبه
(0)
(0)
به همت هیات گلف خراسان رضوی: مسابقات مینی گلف دهه فجر برگزار می‌شود.
به همت هیات گلف خراسان رضوی: مسابقات مینی گلف دهه فجر برگزار می‌شود.

به همت هیات گلف خراسان رضوی:
مسابقات مینی گلف گرامیداشت دهه خجسته فجر برگزار می‌شود

 

مسابقات مینی گلف همزمان با جشن های گرامیداشت دهه خجسته فجر جمعه 17بهمن ماه در پارک ملت مشهد با حضور متخصصین و علاقمندان این رشته برگزار می‌شود


به گزارش پایگاه خبری مشهد رخداد به نقل از روابط عمومی هیات گلف خراسان رضوی؛ فرهاد مرتضوی نژاد گفت : با توجه به بهبود وضعیت شیوع کرونا و مساعد بودن شرایط جوی این مسابقات با حضور جمعی از ورزشکاران و علاقمندان این رشته ورزشی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.
رییس هیات گلف خراسان رضوی با ابراز خرسندی از استقبال خانواده ها از این رشته جذاب ورزشی تاکید کرد :مینی گلف به دلیل نداشتن هیچ گونه محدودیت سنی ازجمله بهترین رشته های ورزشی برای خانواده هاست و با توجه به شرایط حاکم بر این رشته ورزشی در بوستان های شهری می‌تواند موجب همگانی کردن ورزش و ایجاد نشاط اجتماعی شود.
مرتضوی نژاد همچنین از پیشبینی ها و پیگیری های به عمل آمده به منظور تجهیز و افتتاح زمین مینی گلف در مشهد و چند شهرستان دیگر خبر داده و افزود : امیدواریم تلاش های صورت گرفته هرچه زودتر به ثمر نشسته و جامعه فرهیخته گلف استان تا پیش از پایان سال شاهد افتتاح زمین های استاندارد با امکانات به روز باشند .
احسان سمیعی نیز ضمن قدردانی از همراهی و همکاری ارزشمند شهرداری منطقه 11 و مسئول مجموعه بوستان بزرگ ملت ،با مغتنم شمردن فرصت پیش آمده در خصوص شرکت کنندگان این مسابقات گفت : بیش از 30 در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت که درپایان و پساز اعلام رای داوران نفرات اول تا سوم مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
دبیر هیات گلف خراسان رضوی از آغاز مذاکره با شهرداری های سبزوار،نیشابور و درگز خبر داده و ابراز امیدواری کرد :در صورت اختصاص فضای مناسب به خصوص در بوستان های شهری،آمادگی برگزاری مسابقات مینی گلف را خواهیم داشت.
شایان ذکر است علاقمندان می‌توانند ساعت 10 صبح جمعه با حضور در پارک ملت مشهد(درب آزادی) از نزدیک شاهد برگزاری مسابقات این رشته جذاب ورزشی باشند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر