@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

دوازدهمین رزمایش بنیاد آبشار عاطفه ها برگزار شد

جستجو
۱۳۹۹/۱۱/۱۶ پنج شنبه
(0)
(0)
دوازدهمین رزمایش بنیاد آبشار عاطفه ها برگزار شد
دوازدهمین رزمایش بنیاد آبشار عاطفه ها برگزار شد

دوازدهمین رزمایش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها برگزار گردید

 

همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر، دوازدهمین رزمایش بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها تحت عنوان گام سوم اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه و تجلیل از مادران شهدا با اهدای چادر، با حضور ۱۵۰ نوعروس تحت حمایت بنیاد آبشار عاطفه ها برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری مشهد رخداد؛ محمد جواد فولاد، مدیر عامل
بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در دوازدهمین رزمایش این بنیاد با بیان اینکه، خیرین و نیکوکاران به عنوان پیشتازان و به عنوان الگوی احسان و انفاق در جامعه اسلامی ایران هستند، گفت:اگر امروز اسلام وجود دارد و در عالم هستی می‌درخشد از شهادت فرزندان فاطمه(س) و بخاطر مکتب فاطمی است.
وی افزود:اگر امروز نوعروسانی که در جمع حضور دارند عهد ببندند که منش و راه و روش زندگی شان الگوی فاطاست، زندگی شان استمرار پیدا می‌کند و پایدار است. اگر یاد و راه خدا را در زندگی قرار دهید، بنیان زندگی و خانواده باقی خواهد ماند.
فولاد با ذکر اینکه، در 9ماهه ابتدایی سال جاری 250 میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی توسط خیرین به این مجموعه صورت گرفته است.ادامه داد: تعداد شعبه های این مجموعه در سراسر کشور به 70 شعبه افزایش پیدا کرده است و تاکنون 350هزار نفر تحت حمایت خیریه آبشار عاطفه ها قرار گرفته اند که برحسب امانت ،کمک هایی به این افراد در حوزه های معیشتی،جهیزیه ،خدمات درمانی اهدا شده است به طوری که تاکنون 75هزار سری جهیزیه از بدو تاسیس این خیریه بین نوعروسان نیازمند توزیع شده است.
محمدصادق براتی، معاون زیارت استانداری خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت::استان خراسان رضوی از بدو شروع قرارگاه مواسات و همدلی عملکرد بسیار خوبی در این زمینه داشته است و کمک هایی که توسط خیرین در این زمینه جمع آوری و در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است بسیار خوب و درخشان بوده است که از همه افراد و مجموعه هایی که در این راستا قدم برداشته اند ازجمله بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها تشکر و قدر دانی می‌کنم. این مجموعه از ابتدای شیوع کرونا در کشور در راستای کمک به محرومین ورود خیلی جدی داشته است و بسته های معیشتی و جهیزیه را در مراحل و مناسبت های مختلف تهیه و در بین اقشار نیازمند توزیع کرده است که فعالیت های این مجموعه قابل تقدیر و تحسین است.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر