@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

عدم کفالت منابع چناران برای تحول و جهش این شهر

جستجو
۱۳۹۹/۱۱/۶ دوشنبه
(0)
(0)
عدم کفالت منابع چناران برای تحول و جهش این شهر
عدم کفالت منابع چناران برای تحول و جهش این شهر

عدم کفایت منابع چناران برای جهش و تحول این شهر

 

 

فرماندار شهرستان چناران کفت: منابع چناران برای جهش و تحول شهرکفایت نمی‌کند و به اعتبارات کلان ملی نیازمند هستیم.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری مشهد رخداد به نقل از نگاه تازه؛جلسه مشترک حل ریشه ای مشکلات شهر چناران در روز یکشنبه با حضور امامی نماینده مردم چناران، گلبهار، گلمکان و طرقبه شاندیز درمجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و شهردار چناران در محل دفتر فرماندار تشکیل شد که اعضای شورای شهر و شهردار عمده مشکلات شهرستان را بیان نموده و فرماندار نیز با بررسی مشکلات و معضلات شهری بیان شده به ارائه راهکار پرداخت.

انصاری با اشاره به هدف تشکیل این جلسه، خطاب به اعضای شورای شهر و شهردار اظهار کرد: بایستی مسائل و مشکلات چناران به جد مورد پیگیری قرار گرفته، برنامه ها و طرح ها به مرحله اجرا رسیده و برای توسعه شهرستان اقدامات ویژه ای صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: برای حل مشکلات مردم و ساماندهی امور شهر تلاش های مناسبی صورت گرفته اما با توجه به حجم نیازها و مطالبات مردم شایسته است پیگیری های شهردار و شورای شهر بالاخص در حوزه سدمعبر، ساخت و ساز غیر مجاز، احداث ایستگاه مترو، تسریع در اتمام عملیات میدان اصلی شهر بنام سردار سپهبد شهید سلیمانی، حل مشکلات شهرک ها، ساماندهی معابر شهری، حل مشکل راه دسترسی به بهشت زینب و … به طور مستمر باشد.
فرماندار با تاکید بر لزوم همدلی و همکاری با نماینده مردم در مجلس برای توسعه شهر و پیشبرد امور شهری، خدمات رسانی موثر، ایفای نقش با تغییر دیدگاهها و برنامه ریزی های میان مدت و بلند مدت در راستای آبادی چناران و روستاها و همچنین جلب رضایت شهروندان و روستاوندان را خواستار شدند.

وی در پایان از مسئولین درخواست کرد: از ظرفیت و توانمندی نماینده مردم در مجلس برای جذب اعتبارات ویژه از دولت استفاده نمایند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر