@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

دبیر ستاد امر به معروف خراسان رضوی: کار اصلی ما مردمی و فراگیر کردن امر به معروف است

جستجو
۱۳۹۹/۱۰/۳۰ سه شنبه
(0)
(0)
دبیر ستاد امر به معروف خراسان رضوی: کار اصلی ما مردمی و فراگیر کردن امر به معروف است
دبیر ستاد امر به معروف خراسان رضوی: کار اصلی ما مردمی و فراگیر کردن امر به معروف است

دبیر ستاد امر به معروف خراسان رضوی:
کار اصلی ما مردمی و فراگیر کردن امر به معروف است

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت:طبق شعار ستاد امر به معروف " ما به هم ربط داریم" همه مردم آمران به معروف هستند و کار اصلی ما مردمی و فراگیر کردن امر به معروف است. مردم را از خود می‌دانیم و مردم باید از خود صیانت کنند.


به گزارش پایگاه خبری مشهد رخداد؛ علی اکبر افراسیابی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر امر به معروف و نهی از منکر ترک شود، اشرار بر ما مسلط می‌شوند. امر به معروف برای صیانت و حفاظت از فرد، خانواده و اجتماع است، روش زندگی است که تبلور آن باعث می‌شود با زندگی شیرین روبرو شویم.
وی افزود:ما در امر به معروف و نهی از منکر خود را متناسب با وضعیت جامعه نشان می‌دهیم. امسال بیماری کرونا، وضعیت اقتصادی و کمک به معیشت مردم، گرانفروشی و احتکار اولویت ما بودنند. اولویت کلی ما در مرحله اول آموزش است و در مرحله بعدی انسجام بخشی گروهها و تشکل ها و رصد کردن آنهاست. مسئله مهم دیگر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، کار پژوهشی است تا اولویت و نیازها را پیدا کنیم.
دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر خراسان رضوی با اشاره به اینکه در استان شش شهید آمر به معروف وجود دارد، عنوان کرد:از ۳ هزار مسجد سطح استان در بیش از ۳۰ درصد آنها شورای امر به معرف مسجد فعال شده و بر اساس تفاهم نامه با امور مساجد استان، در ۵۰۰ مسجد شورای امر به معروف آنها در دو گروه خواهر و برادر فعال خواهند شد، همچنین طبق تفاهم نامه دیگری که با صدا و سبمای خراسان رضوی برای آموزش امر به معروف به جامعه منعقد گردیده است، از ظرفیت رسانه ملی در استان استفاده می‌شود.
افراسیابی تصریح کرد: قانون امر به معروف باید در سطح جامعه ترویج پیدا کند. مردم بصورت کلی و مسئولین بطور خاص با قانون امر به معروف آگاه نیستند. مردم بعد از آگاهی از این قانون باید به وظیفه خود عمل نمایند و بخصوص به مسئولین طبق قانون تذکر دهند.

 

/علی گلستانی

کدخبرنگار:۱۳۹۹۰۱

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر