@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی: جشنواره دانشحویی استانی رهوا برگزار می‌شوذ

جستجو
۱۳۹۹/۱۰/۳۰ سه شنبه
(1)
(0)
توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی: جشنواره دانشحویی استانی رهوا برگزار می‌شوذ
توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی: جشنواره دانشحویی استانی رهوا برگزار می‌شوذ
  • توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی:
    جشنواره دانشجویی استانی رهوا برگزار می‌شود.


    جشنواره دانشجویی استانی رهوا ( راه روشن زندگی) در ۵ بخش و ۲۷ رشته با ۸۰ میلیون جایزه برای ۸۰ نفر توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

     

    به گزارش پایگاه خبری مشهد رخداد؛ حجه الاسلام سید محمود طباطبایی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نشست خبری افتتاحیه جشنواره دانشجویی رهوا گفت:در دوران کرونا در فضای آموزشی و مباحث تربیتی فضای جدیدی ایجاد شد. تلاش می‌شود خلاء آموزش را با آموزش های مجازی پر کنند اما آنچه اتفاق می‌افتد پرورش و تربیت مخفی دانشگاه بود که در دوران کرونا دچار بحران می‌شده است.
    وی افزود: استان خراسان رضوی با ۷۰ مرکز دانشگاهی و آموزش عالی و ۱۶۰ هزار جمعیت دانشجویی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری را وادار کرد تا خلاء فرهنگی تربیتی را در کنار مباحث آموزشی جبران کند و جشنواره رهوا را اجرا نماید. پیش بینی می‌شود در این جشنواره ۱۰ هزار شرکت کننده داشته باشیم و به دانشجویانی که در بخش آموزشی شرکت کنند دو نمره در دروس معارفی تعلق می‌گیرد.
    حجه الاسلام احمد ترابی رئیس شورای استانی نهاد نمایندگی مقام معطم رهبری در دانشگاههای استان خراسان رضوی نیز عنوان کرد:سالهای قبل جشن های ازدواج دانشجویی توسط نهاد برگزار می‌شد و ما در مشهد میزبان زوج های دانشجو در مشهد بودیم ولی امسال بخاطر شرایط بیماری کرونا نتوانستیم این همایش را داشته باشیم. ترابی افزود: جشنواره رهوا به ابتکار همکاران در مشهد است و دانشگاه علوم پزشکی مشهد برعهده گرفت این جشنواره را امسال به اجرا بگذارد. و نام جشنواره بر اساس داستان قرآنی عبور پیروان حضرت موسی از رود نیل گرفته شده است.
    مهدی غلامی مقدم مسئول محتوایی جشنواره نیز گفت:پس از تصمیم به برگزاری جشنواره، در کمیته علمی پس از حدود دو ماه آیین نامه جشنواره در تابستان تدوین شد و بعد شروع به تولید محتوا گردید و جشنواره در ۵ بخش آموزشی، پژوهشی، ادبی و هنری، فن آوری و ایده پردازی و تجربه نگاری برگزار خواهد شد.
    غلامی مقدم افزود: این جشنواره در ۲۷ رشته شامل بخش آموزشی 6 رشته، پژوهشی ۳ رشته، ادبی و هنری ۱۲ رشته، فن آوری ۴ رشته و ایده پردازی و تجربه نگاری ۲ رشته برگزار می‌شود. زمان شرکت جشنواره از ۳۰ دی تا ۳۱ شهریور است و پایان خرداد اختتامیه و اعلام نتایج را خواهیم داشت.
    غلامی مقدم افزود: آنچه قابل ذکر است در بخش آموزشی اطلاعات از طرف دانشگاه به دانشجو داده می‌شود ولی در ۴ بخش دیگر اطلاعات از طرف دانشحویان به دانشگاه می‌رسد. ضمنا در بخش آموزشی هر دانشجو مجاز به شرکت در یک رشته و در دیگر بخش ها دانشجویان مجاز به حضور در حداکثر سه رشته خواهند بود.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر