@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان خبر داد: رهایی از,زندان با نذر هشتم

جستجو
۱۳۹۹/۱۰/۱۰ چهارشنبه
(0)
(0)
ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان خبر داد: رهایی از,زندان با نذر هشتم
ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان خبر داد: رهایی از,زندان با نذر هشتم

ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان خبر داد:
رهایی از زندان با نذر هشتم

 

 

 

ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان گفت:مسجد قلب تپنده جامعه است و اگر مسجد فعال شود، جامعه فعال خواهد بود. در حوزه فعالیت های اجتماعی مساجدخراسان که به تازگی شروع شده است آزادی هشت زندانی در هر ماه است و با عنوان نذر هشتم انجام می‌شود.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری مشهد رخداد؛ حجه الاسلام مجتبی مهدوی ارفع در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، رویارویی دو تمدن اسلام و غرب بوجود آمد و باعث دو نگاه شد. رهبر کبیر انقلاب اسلامی گام هایی را برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی معرفی نمودنند که این حرکت، جریان اسلامی شدن را شتاب می‌داد.
وی افزود: با این نگاه، مسجدی که شکل گرفت، مسجد پایگاه سیاست،پایگاه مذهب، معرفت، بصیرت، هنر و فرهنگ و پایگاه حکومت اسلامی است و این پایگاه اگر باید به اهداف خود برسد، باید به درستی شکل بگیرد و کارکردها و رسالت خود را در مسیر قرار دهد
.
مهدوی ارفع با اشاره به کارکزد مساجد خراسان در حوزه فعالیت های اجتماعی عنوان کرد: در بحث ویروس کرونا مساجد خراسان فعال بودنند و در طرح های، مسجد سنگر سلامت و قرارگاه مواسات همدلی به کمک مردم شتافتند، این خدمت رسانی همه مردم جامعه را شامل شد و فقط مختص به مسلمانان و شیعیان نبود، هر کس که احساس نیاز کرد خدمت رسانی انجام گردید.
ریاست مرکز رسیدگی به مساجد خراسان تصریح کرد: مجموعه امور مساجد با توجه به تقارن دهه بصیرت امسال با ایام فاطمیه، بصیرت فاطمی را دارد و برنامه های را برای این دهه از ۹ دی ماه تا ۱۹ دی پیش بینی نموده که در مساجد استان های خراسان اجرا می‌گردد.
مهدوی ارفع افزود: ویژه نامه بصیرتی برخط، بسته های آموزشی بصیرتی، تولیدات چند رسانه ای، مسابقه کتابخوانی " به جوانان عزیزم" برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب، مسابقه وصیت نامه شهید سلیمانی، مسابقه نقاشی مجازی مکتب شهید سلیمانی، پخش کلیپ و نماهنگ، نشست های بصیرتی، نمایشگاه عکس و پوستر و سرودهای خیابانی با محوریت مساجد از جمله برنامه های هفته بصیرت خواهد بود.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر