@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی: از بازی یک و بیست رونمایی شد.

جستجو
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ یکشنبه
(0)
(0)
به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی: از بازی یک و بیست رونمایی شد.
به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی: از بازی یک و بیست رونمایی شد.

به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی:
از مسابقه معمایی یک و بیست رونمایی شد.

 


به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی از بازی نعاملی معمایی یک و بیست که توسط دبیرستان بعثت مشهد در راستایی اسکتبار ستیزی، آرمان های انقلاب اسلامی و آشنایی با مبارزات سردار سلیمانی تهیه شده است توسط مسئولین استانی رونمایی شد.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری مشهد رخداد؛ محمد رضا صدیقی پور موسس مجتمع آموزشی بعثت در مراسم رونمایی از بازی یک و بیست گفت:توجه مجتمع بعثت بر مبانی دینی است اما از مسائل علمی، پژوهشی، مهارتی فروگذار نکرده است. در ۳۰ سال فعالیت مدارس بعثت دانش آموزان در مسابقات مختلف کشوری و جهانی شرکت کرده و افتخار آفرینی نموده اند، همچنین رتبه های تک رفمی کنکور در داشته ایم .
وی افزود: مدرسه یک جزیره نیست که دور خود دیوار بکشیم، ما مدرسه را به مراکز دیگر وصل کردیم. با هماهنگی مرکز فنی و حرفه ای استان دانش آموزان در یک مهارت تخصصی آموزش دیده و مدرک مهارت آموزی می‌گیرند.
مسعود ولی زاده مدیر دبیرستان دوره دوم بعثت نیز عنوان کرد: کرونا باعث شد که پرورش حذف شود و آموزش تمام ساحت آموزش و پرورش را گرفت. سه سال تحقیق و پژوهش انجام شد تا به الگوریتم تربیتی بعثت رسیدیم و نقشه راهمان شد.
ولی زاده تصریح کرد: در این الگوریتم دو سر موضوع داریم اول اینکه دانش آموزان با ویژگی های مختلف و نیازهای مختلف داریم و دیگری تفکیک آموزش و پرورش و تربیت دانش آموز وجود ندارد و.خوب بودن را باید عملا به دانش آموز نشان دهیم.
وی در خصوص بازی یک و بیست گفت: بازی معمایی یک و بیست یک بازی تعاملی است که بعد از چند سال تحقیق و پژوهش تهیه و داستان بازی مربوط به قضیه هلوکاست و سه خبرنگار فرانسه است و در مسیر بازی به نقش سردار سلیمانی در استکبار ستیزی گره می‌خورد.
ولی زاده گفت: این بازی برای جوانان و نوجوانان طراحی شده است و طراحان این بازی کوشیده اند از طریق این بازی دانش آموزان را با مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی به ویژه تحولات منطقه آشنا تر کنند. موضوع این بازی مبارزه با استکبار مقابله با داعش و تبیین نقش شهید سلیمانی در عقب راندن دشمن از منطقه است. دانش آموزان از بستر فضای مجازی وارد این بازی می‌شوند، اما باید برای ادامه بازی وارد کار تعاملی شوند و اقداماتی را نیز خارج از بازی انجام دهند.
برای ساخت این بازی ۴ هزار ساعت نفر زمان صرف شده که در دهه فجر بازی عملیاتی می‌شود و اگر حمایت مسئولین همراه گردد بصوزت شهری برگزار خواهیم کرد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر