@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

افزایش مزاحمت تلفنی آتش نشانی مشهد در هفته گذشته

جستجو
۱۳۹۹/۹/۱۴ جمعه
(1)
(0)
افزایش مزاحمت تلفنی آتش نشانی مشهد در هفته گذشته
افزایش مزاحمت تلفنی آتش نشانی مشهد در هفته گذشته

سخنگوی آتش نشانی مشهد خبر داد:
افزایش مزاحمت های تلفنی با آتش نشانی طی هفته گذشته


سخنگو و مدیر روابط عمومی آتش نشانی شهر مشهد از افزایش مزاحمت های تلفنی با سامانه ۱۲۵ در هفته گذشته خبر داد و افزود : ماموریت های حریق و حوادث طی هفت روز گذشته در مشهد با کاهش روبرو بوده است.

 

به گزارش پایگاه خبری مشهد رخداد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشیار رضا حیدری با بیان این مطلب گفت: براساس استخراج و پالایش دیتاهای آماری توسط کارشناسان گروه برنامه ریزی سازمان آتش نشانی مشهد در هفته گذشته و از مورخه ۶ لغایت ۱۲ آذرماه، یازده هزار و ۳۱۷ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد برقرار شده که ازاین تعداد تماس ۵۷۸۷ تماس آن مزاحمی و غیر مرتبط بوده است که نسبت به هفته قبل افزایش مزاحت های تلفنی را نشان می‌دهد.
سخنگوی آتش نشانی مشهد افزود: در این هفته در مجموع ۲۴۶ ماموریت توسط آتش نشانان انجام شده که ۱۱۰ مورد آن اطفائ حریق و ۱۳۶ ماموریت نیز امداد و نجات و خدمات ایمنی بوده و در ماموریتهای اعزامی ۱۳۲۶ آتش نشان حضور داشته اند و به وسیله ۴۱۶ دستگاه خودروی سبک و سنگین اطفاء حریق و موتورسیکلت های آتش نشانی این عملیات ها انجام گردیده است.
آتشیار حیدری افزود : در حوزه ماموریت های اطفائ حریق وامداد و نجات درهفته گذشته با کاهش نسبی ماموریت ها مواجه بودیم و در بررسی ها مشخص شد، همچنان نجات افراد محبوس شده از آسانسورها در صدر عملیات های امداد و نجات در این سازمان قرار داشته است.
مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد یادآور شد: درهفته گذشته ۱۷۴۱۲۵ متر مربع نیز کنترل ایمنی ساختمان های در حال احداث و یا تکمیل شده، مسکونی، تجاری ،اداری و مراکز درمانی توسط همکاران اداره پیشگیری و نظارت سازمان صورت گرفته و همچنین عملیات ضد عفونی اماکن عمومی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توسط آتش نشانان انجام شده است.
شایان ذکر است: طی هفته گذشته آتش نشانان تمامی ایستگاه ها هر روز بعداز ظهر اطلاع رسانی در خصوص هشدارهای کرونایی را در سطح شهر از طریق بلندگوی خودرو ها به شهروندان ارائه داده اند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر