@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

برنامه‌های مجمع نکوداشت غدیر تشریح شد.

جستجو
۱۴۰۱/۴/۲۲ چهارشنبه
(1)
(0)
برنامه‌های مجمع نکوداشت غدیر تشریح شد.
برنامه‌های مجمع نکوداشت غدیر تشریح شد.

برنامه مجمع نکوداشت غدیر تشریح شد

 
 
 
 
 
توسط مدیر عامل "مجمع نکوداشت غدیر" ضمن تاکید بر اهمیت واقعه غدیر و وارث غدیر، اهداف، فعالیت ها، عملکرد و برنامه های مجمع تشریح شد.
 
 
 
 
 
 
به گزارش پایگاه خبری مشهد رخداد؛ حسین فلاح در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه ولایت در سالن سردار سلیمانی کانون فرهنگی فارابی برگزار شد، گفت: پیامبر اکرم در روز غدیر بر همه واجب کردند که پیام غدیر را دریافت و به دیگران برسانیم. مفهوم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما درست منتقل نشده است. رسول اکرم در حدیثی سر امر به معروف را پیام غدیر معرفی می‌کنند.
وی ادامه داد: مجموعه " مجمع نکوداشت غدیر" در مشهد با مخاطبین جوان و دانشجو در راستای اهداف غدیر تشکیل داده ایم و در ۱۵ سال گذشته فعالیت های بزرگی انجام داده ایم. امسال نیز ۲۲ عنوان برنامه برای نکوداشت این ایام پیش بینی شده است.
مدیر عامل مجمع نکوداشت غدیر عنوان کرد: پروژه نبض ( عیادت از بیماران)، مسابقه ما و غدیر( در فضاهای مجازی)، تولید کلیپ، جشن آنلاین، پروژه پزشکان، کارناوال شادی( جشن سیار در مناطق محروم)، سفره احسان علوی، تاکسیرانان غدیری، جشن دهه غدیر، پروژه وارث ( دیدار با خانواده شهدای سادات) و دانش آموختگان از جمله برنامه های امسال مجموعه است.
فلاح در خصوص تامین مالی برنامه ها مجمع نیز توضیح داد: ما سه روش درآمدزایی داریم، نذر غدیر که ۲ هزار خانواده مشهدی عضو هستند، طرح نویسی پروژه ها و انتخاب توسط خیرین و صله به امام زمان (عج) که در سطح کشور اجرایی می‌شود و از مبالغ کوچک تا ۱۱۰ هزار تومان کمک می‌کنند.
مهدی عنایتی، مدیر روابط عمومی مجمع نکوداشت غدیر نبر در این نشست گفت: مجمع در سال ۱۳۸۶ زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع به کار کرد، تا سال ۹۵کارهای تبیینی و عشایری انجام می‌داد. از سال ۹۶ تمرکز بر مخاطب، موضوع و جغرافیا انجام شد.
وی افزود: با توجه به بیانیه ما، فعالیت ها پیرامون غدیر و وارث غدیر است. تمرکز مخاطب ما در حوزه دانشگاه است زیرا در حوزه دانشگاه آسیب های جدی داریم و این قشر آینده سازان هستند.
عنایتی ادامه داد: اولین گام استراتژی مجمع، نوشتن بیانیه ماموریت بود و آرمان موسسه رسانیدن پیام به دانشگاه‌های معتبر جهان است. در سال ۹۶ تعداد ۱۲ دانشگاه، سال ۹۷ تعداد ۲۵ دانشگاه و سال ۹۸ تعداد ۴۰ دانشگاه سراسر کشور پای کار آمدند.
مدیر روابط عمومی مجمع نکوداشت غدیر اظهار کرد: تفاوت این موسسه با دیگر موسسات، تمرکز بر یک مخاطب است، مخاطبینی که آینده سازان کشور هستند. تفاوت دیگر، عملی بودن طرحها، اثر بخشی از مخاطب در هر پروژه است که در کمترین موسسه انجام می‌گیرد. در کارهای اجتماعی نیز توجه به تربیت و توجه به غدیر و وارث غدیر داریم.
شایان ذکر است، در حاشیه این نشست خبری، با پخش کلیپ فعالیت های سال ۱۴۰۰ مجمع نکوداشت غدیر معرفی شد که می‌توان به؛ پروژه ناشنوایان، پروزه پاکبانان، پروزه فرهیختگان ( ضبط ۶۰ کلیپ ۴ دقیقه ای و پخش در فضای مجازی)، پروزه قاریان، کارگاه آموزشی، پروژه مشاور ( دانشگاه‌ها و تشکل هایی که در سطح بالایی دارند از انجام فعالیت های تبلیغی پیرامون غدیر حمایت و پشتیبانی می‌شوند)، پروژه بذر ( اهدای بسته معیشتی)، تولید کلیپ رسانه ای ( ۲۵ هزار مخاطب با موضوع رحم کردن)، تبلیغ مروت جوانمردی ( ضبط کلیپ در محیط زورخانه) و..... اشاره کرد.
 
 
 
/ علی اکبر اکرمی نیا
کد خبرنگار: ۱۳۹۹۰۳
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر