@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

پرشین هتل مبتکر سفر به مقاصد گردشگری ناشناخته

جستجو
۱۴۰۱/۴/۱۴ سه شنبه
(1)
(0)
پرشین هتل مبتکر سفر به مقاصد گردشگری ناشناخته
پرشین هتل مبتکر سفر به مقاصد گردشگری ناشناخته

پرشین هتل مبتکر سفر به مقاصد گردشگری ناشناخته

 

 

 

 

 

 

ریاست هیات مدیره پرشین هتل عنوان کرد: در سال‌های قبل مقصد سفر چند شهر خاص بود اما اکنون این مجموعه مقاصد گردشگری ناشناخته را به صورت تولید محتوا معرفی می‌کند تا گردشگر برای سفر خود انتخاب بهترین داشته باشد. و با سفر به این شهرها از زیبایی های داخل کشور استفاده نماید.

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری مشهد رخداد؛ احسان افضل زاده نائینی، در نشست خبری با اصحاب رسانه که به همت موسسه رسانه نیک برگزار گردید گفت: شرکت مسافرتی سریع سیر خراسان از سال ۱۳۸۰ شروع فعالیت کرده است، اما ما را با برند پرشین هتل می‌شناسند. در ابتدا فعالیت بصورت آفلاین بود که بلیط کاغذی صادر می‌شد که مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده بود.

وی افزود: ما برای حل مشکلات به سمت آنلاین رفتیم. ابتدا وب سایت در مشهد شروع به کار کرد که امکان رزرو آنلاین فراهم بود و مسافر و گردشگر می‌توانست با دقت آنچه را می‌خواهد ببیند و بعد از ترک هتل نظر خود را ثبت نماید، تا نفر بعدی با آگاهی کامل آن را انتخاب کند و سفر خاطره انگیزی را رقم بزند.

افضل زاده ادامه داد: یکی دیگر از مسئولیت های پرشین هتل، سفر اقتصادی برای گردشگران و زائرین بود، با هتل ها قرارداد بستیم و حجم بیشتری گرفتیم تا تخفیف های بهتری را ارائه دهیم.

ایشان عنوان کرد: پرشین هتل بر پایه تولید دانش شروع بکار کرده است. این مجموعه مقاصد گردشگری ناشناخته را به صورت تولید محتوا معرفی می‌کند، تا گردشگر برای سفر خود انتخاب بهترین داشته باشد.

ریاست هیات مدیره پرشین هتل با بیان اینکه گردشگری یکی از شغل هایی است که اگر رونق بگیرد و بحث سفر در داخل کشور انجام شود، از خروج ارز جلوگیری می‌شود، گفت: در سال‌های ۸۰ تا ۸۵ مقاصد سفر به چند شهر خاص بود. توسط مجموعه اطلاعات در مورد شهرهای مختلف جمع آوری شده است و محتوای خوبی تولید گردیده و بصورت آنلاین در اختیار مردم قرار گرفته است تا با سفر به این شهرها از زیبایی های داخل کشور بازدید داشته باشند.

ایشان با اشاره به پشتیبانی ۲۴ ساعته در پرشین هتل، تصریح گرد: پشتیبانان ما بصورت دوره ای به هتل ها می‌روند و خدمات را چک می‌کنند، حتی اقامت و خدمات دریافت می‌کنند تا با اطلاع و علم کامل گردشگر را راهنمایی کنند.

وی در خصوص تکمیل زنجیره سفر در مجموعه پرشین هتل نیز توضیح داد: هر مسافری که وارد کیش می‌شود می‌خواهد علاوه بر سفر از کنسرت، خدمات دریایی و..... استفاده کند، اما تفریحات در کیش متفرق بود، ما آژانس آسان گشت کیش و بعد سایت کیش لند یار را راه‌اندازی کردیم که خدمات رزرو هتل و تور و همچنین تفریحات را انجام می‌دهد و کسی که می‌خواهد به کیش سفر کند ۱۰۰ درصد آنلاین از این بسته سفر را انتخاب نماید.

افضل‌زاده متذکر شد: یکی دیگر از مقاصد سفر استانبول است، به این دلیل وب سایت استانبول یار راه اندازی گردید و گردشگر از طریق آن بسته سفر کامل دریافت می‌کند و مقاصد سفر، رستوران ها، تفریحات، جاهای دینی را با تصاویر و محتواهای تصویری و ویدئو معرفی می‌کند. رزرو هتل های استانبول بصورت ۱۰۰ درصد آنلاین و ریالی در اختیار گردشگران قرار می‌دهیم که با این کار دغدغه های گردشگران کمتر می‌کند و بسته رزرو هتل، تور و تفریحات گردشگری را در اختیار مسافرین در مقصد قرار می‌دهیم.

ریاست هیات مدیره پرشین هتل ادامه داد: یکی از اهداف ما این بود که گردشگران خارجی را به ایران بیاوریم، لذا مقاصد گردشگری ایران را از طریق محتوای متنی، تصویری، ویدئو، پادکست و صوتی که در شبکه های اجتماعی منتشر کردیم. نیروی هندی استخدام نمودیم تا ارتباط با گردشگران علاقمند برقرار شود که گردشگرانی از کشورهای هند، پاکستان، عراق، کویت، بحرین و کشورهای اروپایی وارد ایران کردیم، تور کامل برگزار گردید که راضی بودند.

وی افزود: قبلا هر شیعه که به ایران می‌آمد، فکر می‌کرد فقط مشهد مقصد سفر است، اما اکنون با معرفی مقاصد گردشگری زیادی که در ایران، بسته تور کامل به مسلمانان جهان ارائه می‌دهیم و برای اولین بار این بسته از طریق فرهنگی در کشورهای مختلف معرفی می‌گردد و گردشگری را از فقط مشهد بازداربم. همچنین با تولید محتوا و انتشار در جاهای مختلف، ایران را به محل امن برای مسافرت و استفاده از خدمات ارزان قیمت معرفی نماییم و از خدمات گردشگری ۴ فصل که در جهان بی نظیر است استفاده کنند.

افضل زاده با اشاره به اینکه امسال بالای ۹۰ درصد ظرفیت مشهد و کیش را داشتیم که از وب سایت خدمات گرفته بودند، عنوان کرد: رزرو تور به مقصد ۵۸ شهر ایران بصورت ۱۰۰ درصد آنلاین در مجموعه پرشین هتل انجام می‌گیرد. همچنین با توجه به اینکه یکی از مقاصد گردشگری کشور گرجستان و تفلیس است، ارائه بسته کامل سفر، تور، هتل و خدمات تفریحی به آنها ارائه می‌گردد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر