@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

میزبانی ویژه پردیس سینمایی پارک بازار مشهد از نامهای رضا و معصومه

جستجو
۱۴۰۱/۳/۱۹ پنج شنبه
(1)
(0)
میزبانی ویژه پردیس سینمایی پارک بازار مشهد از نامهای رضا و معصومه
میزبانی ویژه پردیس سینمایی پارک بازار مشهد از نامهای رضا و معصومه

میزبانی ویژه پردیس سینمایی پارک بازار مشهد، از نامهای رضا و معصومه

 
 
 
 
 
مدیر عامل پردیس سینمایی پارک بازار مشهد گفت: در دهه کرامت افرادی که نام آنها رضا یا معصومه است می‌تواند از گیشه بلیط رایگان بگیرند و به تماشای فیلم مورد نظر خود بنشینند. همچنین در ۵ شنبه شب ۱۹ خرداد ماه مانند میلاد حضرت معصومه، جشن ویژه میلاد امام رضا و اکران رایگان خواهیم داشت.
 
 
 
 
به گزارش پایگاه خبری مشهد رخداد؛ علی عباسزادگان، مدیر عامل پردیس سینمایی پارک بازار در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: مجموعه پردیس سینمایی پارک بازار در منطقه کم برخوردار طلاب همزمان با چهلمین جشنواره فیلم فجر افتتاح شد. این مجموعه، اولین پردیس سینمایی است که از ابتدای کار بر مبنای پردیس سینمایی ساخته شده و در طبقه A نقشه کاربری پردیس سینمایی داشته است.
وی افزود: برای ساخت این مجموعه حدود ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده و بعد از ساخت پردیس سینمایی اطلس ساخته شد و در آن مواد و مسائلی که در آن پردیس نقص داشته در این پردیس سعی شده رفع گردد. پردیس سینمایی پارک بازار شامل ۶ سالن با ظرفیت ۸۰۰ صندلی است که کوچکترین سالن ۸۰ صندلی و بزرگترین صندلی ۲۰۰ صندلی دارد.
عباسزادگان ادامه داد: هیچکدام از سالن ها ستون ندارد. شیب سالن ها نسبت به بقیه پردیس ها بیشتر است که باعث شده تا قد ۱۸۰ سانتی متر مشکلی برای دید ردیف پشت سر ایجاد نکند. صوت مجموعه جزء چند پردیس برتر کشور و پرده سالن ها جزء ۳ پردیس که از پرده اروپایی دارند باشند. همچنین هوای تازه از پارک کنار مجموعه وارد سالن ها می‌شود که هوای مطبوع ایجاد می‌نماید. ضمنا معماری ما ادغام شده با فودکورت و کافی شاپ است تا تماشاگران برای استفاده از آنها مجبور به ورود فضای طبقات دیگر نشوند.
مدیر عامل پردیس سینمایی پارک بازار بیان داشت: ما این مجموعه را به سختی و در دقیقه نود وارد نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد کردیم. همه فیلم ها را خودمان خریدیم و بهترین فیلم ها را آوردیم که با استقبال خوبی مواجه شد. در اکران نوروزی فیلم های خوبی نیامد چون همان فیلم های جشنواره نوبت اکران داشتند ولی خوشبختانه الان فیلم های خوبی آمده است. ما بهای بلیط را بالا نبرده ایم، اکران نیم بها نیز داریم که امیدواریم با پایان یافتن امتحانات شاهد رونق بیشتز تماشاگر باشیم.
 
مجتبی صادقی، مدیر روابط عمومی پردیس سینمایی پارک بازار نیز در این نشست رسانه ای عنوان کرد: اقدامات فرهنگی خوبی در این مجموعه انجام می‌گیرد. کاری کرده ایم تا مردم، بخصوص ساکنین این منطقه را با این مجموعه آشتی بدهیم. یکی از این برنامه ها اجتماع سلام فرمانده با حضور هزار و ۵۰۰ نفر بودیم. همچنین اقدام همدردی با مردم آبادان داشتیم.
ایشان تاکید کرد: یکی از فعالیت های این مجموعه در راستای مسئولیت اجتماعی، در اختیار قرار دادن فضا به زنان خود سرپرست و خود اشتغال، بصورت رایگان است که در عرصه صنایع دستی فعالیت می‌کنند. این اقدام بصورت دائمی ادامه دارد و باعث اشتغال و استقبال خوبی شده است. ما می‌توانستیم این فضا را با سودآوری بسیار زیاد در اختیار واحدهای تجاری قرار دهیم اما مسئولیت اجتماعی برایمان اهمیت بیشتری داشت.
 
 
شایان ذکر است؛ مجموع پردیس سینمایی پارک بازار در مشهد مقدس- انتهایی طلاب- روبروی بازار فردوسی ۲ - پارک بازار- طبقه A ( منفی دو) قرار دارد
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر