@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی : مشکلات کشور بخاطر این است که مسئولین جهادگر نیستند.

جستجو
۱۳۹۹/۱۲/۲۱ پنج شنبه
(0)
(0)
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی : مشکلات کشور بخاطر این است که مسئولین جهادگر نیستند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی : مشکلات کشور بخاطر این است که مسئولین جهادگر نیستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد:
مشکلات کشور به خاطر این است که مسئولین جهادگر نیستند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: مشکلات کشور به خاطر این است که مسئولین جهادگر نیستند. هرجا فعالیت جهادی است، پیشرفت است و مدیریت جهادی اقتدار می‌آورد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری مشهد رخداد؛ آیت الله علم الهدی، در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد گفت: انسان سازی هیچ پیامبری در جوامع و امم مانند پیامبر اسلام نبوده است. پیامبر آمد که اولویت اول انسان از حیث نفسانی و حیوانی به سوی انسان شدن حرکت کند. موقعیت الگو و انسان سازی پیامبر تا امروز وجود داشته است و منحصر به ۲۳ سال نمی‌شود و این عظمت رسول اکرم را ثابت می‌کند.
امام جمعه مشهد افزود: قبلا مصداق جهاد، جنگ بود و از برکات انقلاب و امام راحل عرصه جهاد منحصر به جنگ نیست و در تمام عرصه زندگی وجود دارد.
وی تصريح کرد: مهم فرهنگ جهادی است و دیگر اینکه فرهنگ جهاد، در زندگی جاری شود، همه انسانها در مقابل هم مسئولند، اگر این فرهنگ آمد که من به عنوان انسان به همه انسان ها تعلق دارم، ما به ازای آن را دریافت می‌کند.
آیت الله علم الهدی بیان داشت: هر کس می‌خواهد مسئول شود و مدیریت جهادی ندارد، خائن به نظام و شهدا است. این نظام بدون مدیریت جهادی قابل اداره و پیشرفت نیست. در بهمن ماه ۴ میلیون تن کالای اساسی از کشور صادر شده است، در حالی که مردم به آن کالاها نیازمندند و در مضیقه هستند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خطاب به دانشجویان اردوهای جهادی عنوان داشت: شما اعضای گروه های جهادی باید سعی کنید علاوه بر این که خود جهادگر هستید، جهادگر نیز بسازید ارزشمندترین جهاد، توسعه جهاد است و امیدواریم با جامعه جهادگر مواجه شویم تا معیشت مردم با مشکل مواجه نشود.
محمد مهدی طهرانچی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی کشور نیز گفت: جهاد جلوه های مختلفی دارد، اردوهای جهادی فرصتی برای خدمت است و عالی تر برای خود سازی و ساختن خود است.
وی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در مقوله تربیت اجتماعی، سه اردوی زیارت، اردوهای جهادی در اردوهای راهیان نور را در برنامه دارد و دانشگاه با اعتقاد کامل پای کار ایستاده است.
مسعود طاهری لاری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد نیز در اختتامیه اردوهای جهادی دانشگاه آزاد مشهد گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، بدون کار جهادی و انقلابی نمی‌توان کشور را ساخت. در راستای سیاست های کلان دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه آزاد، دانشگاهی اجتماعی و حل مسئله است. سعی کرده ایم هر کجا نیاز است ورود کنیم. در ایام کرونا به مدت دو ماه دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد در فرودگاه حضور داشتند و به پالایش بیماران پرداختند.
طاهری افزود: در مرکز رشد دانشگاه، ایزوله بیماران و تب سنج ساخته شد. در حوزه فرهنگی، در حماسه در حماسه رتبه اول را کسب کردیم. در حوزه پژوهش و ارتقاء علمی، کمی و کیفی کار کرده ایم و در حوزه ارتقای علمی بعد از دانشگاه علوم و تحقیقات در رتبه دوم قرار داریم.
شایان ذکر است در این مراسم از دانشجویان شرکت کننده در اردوهای جهادی سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد تقدیر شد و ۸ نفر به نمایندگی از دیگران با حضور مدیران کشوری و استانی تجلیل گشتند.

 

/ علی گلستانی
کد خبرنگار: ۱۳۹۹۰۱

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر