@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

سکان فرهنگ و هنر قوچان در دستان مطاعی افتاد.

جستجو
۱۳۹۹/۱۲/۴ دوشنبه
(0)
(0)
سکان فرهنگ و هنر قوچان در دستان مطاعی افتاد.
سکان فرهنگ و هنر قوچان در دستان مطاعی  افتاد.

سکان فرهنگ و هنر قوچان در دستان مطاعی افتاد

 


با حضور مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و جمعی از هنرمندان شهرستان قوچان ابراهیم مطاعی به عنوان ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان معرفی شد.

 

 


به گزارش پایگاه خبری مشهد رخداد؛ حجه الاسلام دستجردی، امام جمعه شهرستان قوچان در حاشیه مراسم معرفی ریاست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان گفت: هنرمندان شهرستان قوچان با استعداد و توانمند هستند اما امکانات شهرستان جوابگو این توانمندی نیست.
وی افزود: من ۱۵ سال امام جمعه نقاط مختلف کشور بوده ام و چهار سال و نیم در قوچان هستم، فقر امکانات و اعتبارات این شهرستان بسیار بارز و روشن است. اداره فرهنگ و ارشاد قوچان کمبود نیرو است، حتی یک وسیله نقلیه ندارد، سالن اداره با ضعف تجهیزات و نواقص مواجعه است و بودجه فرهنگ و هنر شهرستان خیلی ناژل است.
امام جمعه قوچان نسبت به مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی عنوان کرد: اداره این شهرستان را دریابید و به آن امکانات و اعتبار تخصیص دهید. اگر از استان کمکی به اداره شهرستان شود آنگاه می‌توانیم از خیرین شهرستان نیز, کمک بگیریم.   هر چند اداره ارشاد قوچان و هنرمندان فرهنگ و هنر قوچان با کمبودها بهترین عملکرد را دارنند اما فعالیت های فرهنگی و هنری مستلزم تخصیص امکانات و اعتبارات است.
یوسف امینی، قاءم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز تصریح کرد: قدرت اداره فرهنگ و ارشاد در حوزه انجمن ها و موسسات تعریف می‌شود. در هر شهرستانی که بین جامعه هنری و. ارشاد همدلی بوده نتایج خوبی حاصل شده است و از هنرمندان قوچان خواهش دارم با اداره ارشاد شهرستان ارتباط و تعامل داشته باشند. خوشحالم ریاست جدید اداره فرهنگ و ارشاد قوچان مورد حمایت چامعه فرهنگ و هنر شهرستان قرار گرفته است.
امینی افزود: شهرستان قوچان از پیشینه قوی تاریخی برخوردار است که می‌تواند بن مایه آثار فرهنگی و هنری باشد، ظرفیت های محلی چاره فرهنگ و هنر است و باید داشته هایمان را معرفی نماییم.
در پایان این مراسم حکم ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قوچان توسط یوسف امینی، قایم مقام و محسن آرین منش، رییس امور شهرستانهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به آقای ابراهیم مطاعی اهدا شد.


شایان ذکر است؛ ابراهیم مطاعی دارای تحصیلات دکترای ارتباطات ( در حال گذراندن پایان نامه ) از جوانان فعال فرهنگ و هنر قوچان، هنرمند بنام کشوری و کارشناس فرهنگی اداره ارشاد قوچان بوده و در کارنامه خود مسولیت های متعددی از حمله عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان قوچان را دارد.

/ علی گلستانی
کدخبرنگار:۱۳۹۹۰۱

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر