@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

واگذاری هزار و ۱۹۳ انشعاب آب در خواف

جستجو
۱۳۹۹/۱۱/۱۰ جمعه
(0)
(0)
واگذاری هزار و ۱۹۳ انشعاب آب در خواف
واگذاری هزار و ۱۹۳ انشعاب آب در خواف

مدیر امور آبفای خواف از واگذاری 1193 انشعاب آب در ده ماهه نخست امسال به متقاضیان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری مشهد رخداد به نقل از روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان خواف؛ سید حسن رضائیان اظهار کرد: میزان انشعابات آب واگذار شده به متقاضیان در ۱۰ ماهه نخست سال جاری 1 هزار و 193 انشعاب بوده است.
وی به میزان مطالبات اشاره کرد و افزود: ۵۲ میلیارد ریال مطالبات از مشترکین وجود دارد که جهت ارائه خدمات مطلوبتر نیاز است شهروندان عزیز نسبت به پرداخت به موقع قبوض آب بها اقدام نمایند.
وی با بیان اینکه امسال 3100مورد اتفاقات درشبکه توزیع آب رفع شده است، تصریح کرد: در این مدت 2554 مورد اتفاقات در خطوط انتقال،و انشعابات نیز برطرف شده است.
رضائیان با اشاره به فرسودگی در شبکه توزیع و خطوط انتقال روستایی و شهری به ترتیب به میزان 50 و 30 درصد اعلام کرد طول خطوط انتقال آب در این شهرستان 420 کیلومتر و طول شبکه توزیع 837 کیلومتر استکه در بازه زمانی اعلام شده 33.5 کیلومتر شبکه توزیع مورد اصلاح قرارگرفت.
مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان خواف نیز درپایان تاکید داشت در خصوص1257 رشته انشعاب نوسازی کامل انجام شده است که این اصلاح شبکه توزیع و نوسازی انشعابات خطوط انتقال با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا"ع"،بنیاد نیکوکاری ابراهیمی و همچنین مثلث توسعه اقتصادی شهرستان خواف بوده است.
وی یادآور شد در آینده نزدیک شاهد تکمیل و بهره برداری از اقدامات اصلاحی و عمرانی بیشتری در شهرستان از طریق مشارکت ها خواهیم بود.
شهرستان 150هزار نفری خواف در شرق کشور و همسایه با کشور افغانستان با 48545 مشترک در 5 بخش شهری و 4 بخش روستایی است و 80 روستا هم تحت پوشش امور آبفای خواف هستند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر