@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

مدیر عامل موسسه خیریه همدم عنوان کرد:کمک خیرین به همدم بخاطر داشته هاست نه نداشته ها

جستجو
۱۳۹۹/۱۱/۷ سه شنبه
(0)
(0)
مدیر عامل موسسه خیریه همدم عنوان کرد:کمک خیرین به همدم بخاطر داشته هاست نه نداشته ها
مدیر عامل موسسه خیریه همدم عنوان کرد:کمک خیرین به همدم بخاطر داشته هاست نه نداشته ها

مدیر عامل موسسه همدم عنوان کرد:
کمک خیرین به همدم بخاطر داشته هاست نه نداشته ها


مدیر عامل موسسه خیریه همدم گفت: افتخار ما این است که اعضای هیات امنای موسسه همدم افراد خوشنامی هستند و مساعدت ها و کمک خیرین به موسسه بخاطر توانایی و قابلیت های دختران همدم و داشته هایش است نه بخاطر نداشته ها و کمبودهاست.

 

به گزارش پایگاه خبری مشهد رخداد؛ زهرا حجت در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت ششمین دوره اکسپو سراسری عکس همدم برگزار شد گفت:موسسه همدم به مسائل هنری در راستای ایجاد نولنبخشی در بچه ها نگاه میکند و اینگونه فعالیت ها را یک کار درمانی می‌داند.
وی افزود: ۶۰۰ کارگاه گردی باعث شده است دختران همدم خود را در اجتماع حاضر بدانند. هدف از اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و اقتصادی کمک به زندگی و توانبخشی بهینه ۴۰۰ دختر بی سرپرست کم نوان این موسسه است.
مدیر عامل موسسه همدم عنوان کرد: بچه های همدم ۴۰۰ دختران کم توان در درحات مختلف هستند که سرپرستی ندارنند یا اینکه سرپرست موثری ندارنتد. در یک سال اخیر بخاطر شرایط کرونا عضو جدیدی پذیرش نداشتیم، سلامت آنها برایمان مهم بود و پرستاران و پزشکان همدم شبانه روزی مواظبشان بوده اند.
حجت تصریح کرد: افراد پشت نوبت پذیرش برای حضور در جمع دختران همدم زیاد است چون برای خانواده ها نگهداری از بچه های کم نوان انرژی فراوانی می‌طلبد. طرح توسعه همدم را داریم تا شرایط حضور دختران جدید را داشته باشیم، در این طرح خانه های کوچک پناهگاهی دیده شده است و بچه ها خودشان کارهای خودشان را انجام می‌دهند.
وی در مورد اکسپوی همدم نیز گفت: ششمین دوره اکسپوی سراسری عکس همدم از شنبه یازدهم بهمن 1399 و در سرآغاز دهه ی مبارک فجر در محل نگارخانه ی همدم افتتاح خواهد شد و بازدید برای عموم از ۱۲ تا ۱۶ بهمن خواهد بود. فروش آثار علاوه بر حضوری بصورت مجازی نیز خواهد بود.
زهرا حجت در مورد بازاچه ی مجازی همدم نیز عنوان نمود: بازارچه های خیر و خرید همدم همه ساله در اسفندماه برگزار می‌شود و فضایی است برای دیدار انسانهای خیرخواه کشورمان. فروش در این بازاچه ها هم کاملا به نفع موسسه است. امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، به صورت مجازی در خدمت همدم دوستان عزیز کشورمان خواهیم بود که امیدواریم در این بازاچه نیز میزبان خوبی برای حضور گرم مردم باشیم.
فرشته کاملان مدیر اجرایی ششمین اکسپوی همدم نیز گفت:این اکسپو، با ارائه ی 107 عکس منتخب از میان هزار و ۵۳۵ اثر ارسالی به دبیرخانه ی این رویداد فرهنگی و با هدف فروش 100 درصدی به نفع فرزندان موسسه، برگزار می‌شود و انتظار ما از جامعه ی هنری و خیرین هموطن این است که با استقبال مناسب و حضور دلسوزانه این اکسپوی هنری و خیرخواهانه را به خاطره ای ماندگار بدل کنند.
علیرضا سپاهی لائين مدیر روابط عمومی موسسه خیریه همدم نیز افزود: مدتهاست که به علت بیماری کرونا فعالیت های فرهنگی و هنری تعطیل بود و اکنون در طلیعه بازگشایی فعالیت های هنری در شهر مشهد هستیم و این اکسپو سرآغاز این اتفاق مبارک است. موسسه همدم نگارخانه بزرگی دارد، نگارخانه همدم دومین نگارخانه بزرگ شهر مشهد است و این کمک می‌کند تا ششمین اکسپو سراسری عکس همدم را به بهترین شکل برگزار نماییم. این اکسپو خیر مطلق است و حضور عکاسان و داوران با نیت خیر و کمک به ۴۰۰ دختر موسسه است.

 

/علی گلستانی

کدخبرنگار: ۱۳۹۹۰۱

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر