@mashhadrokhdad
menusearch
mashhadrokhdad.ir

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:برای حاشیه شهر مشهد ردیف مستقل بودجه در نظر می‌گیریم

جستجو
۱۳۹۹/۱۱/۲ پنج شنبه
(0)
(0)
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:برای حاشیه شهر مشهد ردیف مستقل بودجه در نظر می‌گیریم
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:برای حاشیه شهر مشهد ردیف مستقل بودجه در نظر می‌گیریم

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:
برای حاشیه شهر مشهد ردیف مستقل بودجه در نظر می‌گیریم

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در مشهد از تخصیص ردیف مستقل در برنامه بودجه برای حاشیه شهر مشهد خبر داد و با بیان این که ۸ هزار و ۵۶۰ فرصت شغلی مستقیم در خراسان رضوی ایجاد خواهد شد، گفت: ۱۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۵۲ پروژه استان پرداخت می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری مشهد رخداد؛ در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان خراسان رضوی محمدباقر نوبخت یکی از اهداف سفرهای استانی را شنیدن گزارش مدیران و مسئولین منطقه ای و استانی عنوان کرد و گفت: یکی دیگران از اهداف این سفرها تبیین نگاه مرکز به منطقه و نگاه کشور به استان است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تخصیص ۳ هزار و ۳۷۴ میلیارد تومان اعتبار و پرداخت ۴ هزار و ۶۷ میلیارد تومان در راستای سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت وزیران به خراسان رضوی خبر داد و افزود: اگرچه تاکنون بیش از تعهد مقرر به استان پرداخت شده است، اما با توجه به تغییر قیمت ها و افزایش مدت پروژه ها به ۶۰۹ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل پروژه های استانی نیاز است.
معاون رئیس جمهور یکی از مصوبات جلسه شورای برنامه ریزی استان را تخصیص ۱۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار ملی برای تکمیل ۵۲ پروژه مهم در سطح استان دانست و یادآور شد: از این میزان ۳۳۹ میلیارد تومان پرداخت شده و ۷۶۵ میلیارد تومان دیگر نیز پرداخت خواهد شد.
وی از استاندار خراسان رضوی برای عمل به وعده های خود در جایگاه های مختلف تقدیر کرد و با بیان این که تقسیم مسئولیت ها در استان به خوبی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: هدفی که اساسا نظام جمهوری اسلامی برای آن به وجود آمده، کمک به شریف ترین و نیازمندترین افراد است.
نوبخت از لزوم تکمیل ۸ هزار واحد تعهد شده در سفرهای قبلی گفت و با بیان این که ۲ هزار واحد از این تعداد در حاشیه شهر قرار دارد، افزود: ما وظیفه خود را نسبت به حاشیه شهر مشهد به هر صورت انجام خواهیم داد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تخصیص ردیف مستقل در برنامه بودجه برای حاشیه شهر مشهد خبر داد و گفت: ۱۲۰ پروژه در استان احصاء شده است که به اعتبار ۱۴۹۳ میلیارد تومان نیاز دارد و با این تخصیص به عنوان دیگر مصوبه جلسه امروز ۸۵۶۰ فرصت شغلی مستقیم و ۲۶۴۵۰ غیر مستقیم در بخش های مختلف برای استان ایجاد خواهد شد.
/ روابط عمومی استانداری خراسان رضوی

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر